AKPIL
VIKING
[m] | 4+ | 5+ (4+1) | 5+1 (4+1+1), (6) |
X | 41-46-51-56 (41-56 VARIO) | 41-46-51-56 (41-56 VARIO) | 41-46-51-56 (41-56 VARIO) |
[cm] | 95/105 | 95/105 | 95/105 |
[cm] | 85 | 85 | 85 |
[mm] | 160x160x10 | 160x160x10 | 160x160x10 |
[KM/kW] | 160/117 | 200/147 | 240/176 |
[kg] | 1600 | 1900 | 2200 |
Cechy:
- korpus „BAVARIA”,
- oś obrotnika Ø 110 mm,
- stopa podporowa,
- koło podporowe boczne 10.0/75-15.3 – szer. opony 270 mm
- amortyzator koła
- łamacze (nie występują w wersji pługa z przedpłużkami)
- listwy przedłużające odkładnice
- piętka (para)
- sworznie zaczepowe KAT. III,
- lemiesz z dłutem
- mechaniczna regulacja pierwszej skiby
- siłownik odchylenia ramy i do transportu z pamięcią
- system regulacji i transportu „HYDRO TRANS SETTING”
- klucz wielofunkcyjny
- przewody hydrauliczne dwuoplotowe 330 bar,
- zamki hydrauliczne siłowników,
- wymagana 1 para wyjść hydraulicznych (VARIO – 2 pary),
- zabezpieczenie na kamienie – śrubowe.
- Korpus „SCANDINAVIA” (za parę) dopłata
- Dodatkowa wypora odkładnicy „SCANDINAVIA”( za parę) dopłata
- Korpus z tworzywa„FINLAND” pierś metalowa (za parę) dopłata
- Pierś z tworzywa „FINLAND” (za parę) dopłata
- Korpus ażurowy „BAVARIA A” (za parę) dopłata
- Przedpłużek (za parę)
- Przedpłużek„RA” (za parę)
- Przedpłużek„SCANDINAVIA” (za parę)
- Dłuto napawane (za parę) dopłata
- Piętka (za parę) w standardzie występuje 1 para – z wyjątkiem„SCANDINAVIA”
- Krój lemieszowy – nożowy (za parę)
- Tarcza kroju uzębiona Ø 420 mm (za parę)
- Tarcza kroju gładka Ø 525 mm (za parę)
- Tarcza kroju uzębiona Ø 525 mm (za parę)
- Krój talerzowy gładki Ø 420 mm wahliwy (za parę)
- Krój talerzowy gładki Ø 420 mm wahliwy z zabezpieczeniem sprężynowym NON-STOP (za parę)
- Regulacja kąta lemiesza (za parę)
- Belka do narzędzia doprawiającego z chwytakiem mechanicznym
- Belka do narzędzia doprawiającego z chwytakiem hydraulicznym (wymagana dodatkowo 1 para wyjść hydraulicznych)
- Siłownik regulacji pierwszej skiby (wymagana dodatkowo 1 para wyjść hydraulicznych)
- Hydrauliczna regulacja głębokości koła standardowego (wymagana dod. 1 para wyjść hydr.)
- Koło podporowe boczne z obrotem tylnym 10.0/75-15.3 (szer. opony 270 mm) dopłata
- Koło podporowo-transportowe tylne 10.0/75-15.3 (szer. opony 270 mm) dopłata
- Koło podporowo-transportowe boczne 10.0/75-15.3 (szer. opony 270 mm) dopłata
- Hydrauliczna reg. głębokości do koła podporowo-transportowego bocznego (wymagana dodatkowo 1 para wyjść hydraulicznych)
- Koło 340/55-16 (szer. opony 345 mm) dopłata do koła 10.0/75-15.3 (szer. opony 270 mm)
- Skrobaki koła podporowego
- Przystawka (+) 1 korpusowa – dodatkowy 1 korpus 95 cm
- Przystawka (+) 1 korpusowa – dodatkowy 1 korpus 95 cm VARIO
- Przystawka (+) 1 korpusowa – dodatkowy 1 korpus 105 cm
- Przystawka (+) 1 korpusowa – dodatkowy 1 korpus 105 cm VARIO
- Oświetlenie drogowe LED (z tyłu)
- Stopa podporowa na sprężynie
- Belka zaczepowa ruchoma