AKPIL

KMJ

[m] 3+ 3+1 (4+) 4+1 4 + 2 4++2+1
X 32-36-40-44-48 32-36-40-44-48 32-36-40-44-48 32-36-40-44-48 32-36-40-44-48
[cm] 85 85 85 3+1 (4+) 4+1
[cm] 78 78 78 78 78
[mm] 120x120x8 120x120x8 120x120x8 120x120x8 120x120x8
[KM/kW] 70/51 90/66 110/88 130/95 160/117
[kg] 625 745 860 1050 1200

Cechy:

  • korpus „JV43”,
  • stopa podporowa,
  • koło podporowe boczne 10.0/80-12 – szer. opony 265 mm,
  • łamacze (nie występują w wersji pługa
    z przedpłużkami)
  • listwy przedłużające odkładnice
  • piętka (1 sztuka)
  • sworznie zaczepowe KAT. III,
  • lemiesz z dłutem
  • mechaniczna regulacja pierwszej skiby
  • system regulacji SETTING
  • klucz wielofunkcyjny
  • przewody hydrauliczne dwuoplotowe 330 bar
    (jeżeli występują),
  • siłownik do transportu
    (standard wersja 4+2 i 4+2+1; wymagana 1 para wyjść hydr.),
  • zabezpieczenie na kamienie – śrubowe.
  • Korpus „SCANDINAVIA” (za szt.) dopłata
  • Dodatkowa wypora odkładnicy „SCANDINAVIA” (za szt.)
  • Korpus„BAVARIA” (za szt.) dopłata
  • Korpus z tworzywa „FINLAND” pierś metalowa (za szt.) dopłata
  • Pierś z tworzywa „FINLAND” (za szt.) dopłata
  • Korpus ażurowy „JV43-A” (za szt.) dopłata
  • Korpus ażurowy „BAVARIA A” (za szt.) dopłata
  • Przedpłużek (szt.)
  • Przedpłużek „RA” (szt.)
  • Przedpłużek „SCANDINAVIA” (szt.)
  • Dłuto napawane ( za szt.)
  • Piętka (za szt.) w standardzie występuje 1 szt. – z wyjątkiem „SCANDINAVIA”
  • Krój lemieszowy – nożowy (szt.)
  • Tarcza kroju uzębiona Ø 420 mm (za szt.)
  • Tarcza kroju gładka Ø 525 mm (za szt.)
  • Tarcza kroju uzębiona Ø 525 mm (za szt.)
  • Krój talerzowy gładki Ø 420 mm wahliwy (za szt.)
  • Krój talerzowy gładki Ø 420 mm wahliwy z zabezpieczeniem sprężynowym NON-STOP (za szt.)
  • Regulacja kąta lemiesza (za szt.)
  • Belka do narzędzia doprawiającego – mechaniczna
  • Koło 10.0/75-15.3 (szer. opony 270 mm) dopłata do koła 10.0/80-12 – (szer. opony 265 mm)
  • Skrobak koła
  • Przystawka (+) 1 korpusowa – rozbudowa pługa o dodatkowy 1 korpus
  • Przystawka (+) 1 korpusowa – rozbudowa pługa o dodatkowe 2 korpusy
  • Oświetlenie drogowe LED (z tyłu)
  • Sworznie zaczepowe KAT. II
  • Siłownik do transportu dla 4+ , 4+1 (standard dla 4+2, 4+2+1 wymagana 1 para wyjść hydr.)

To może Cię zainteresować