AKPIL
KMJ-R
[m] | 3+ | 3+1 (4+) | 4+1 | 4 + 2 | 4++2+1 |
X | 32-36-40-44-48 | 32-36-40-44-48 | 32-36-40-44-48 | 32-36-40-44-48 | 32-36-40-44-48 |
[cm] | 85 | 85 | 85 | 3+1 (4+) | 4+1 |
[cm] | 78 | 78 | 78 | 78 | 78 |
[mm] | 120x120x8 | 120x120x8 | 120x120x8 | 120x120x8 | 120x120x8 |
[KM/kW] | 75/55 | 100/73 | 125/92 | 150/110 | 175/129 |
[kg] | 870 | 1055 | 1240 | 1420 | 1600 |
Cechy:
- korpus „JV43”,
- stopa podporowa,
- koło podporowe boczne 10.0/80-12 – szer. opony 265 mm,
- łamacze (nie występują w wersji pługa
z przedpłużkami) - listwy przedłużające odkładnice
- piętka (1 sztuka)
- sworznie zaczepowe KAT. III,
- lemiesz z dłutem
- mechaniczna regulacja pierwszej skiby
- system regulacji SETTING
- klucz wielofunkcyjny
- przewody hydrauliczne dwuoplotowe 330 bar
(jeżeli występują), - siłownik do transportu
(standard wersja 4+2 i 4+2+1; wymagana 1 para wyjść hydr.), - zabezpieczenie na kamienie – resorowe NON-STOP (5 piór).
- Korpus„SCANDINAVIA” (za szt.) dopłata
- Dodatkowa wypora odkładnicy „SCANDINAVIA” (za szt.) dopłata
- Korpus„BAVARIA” (za szt.) dopłata
- Korpus z tworzywa „FINLAND” pierś metalowa (za szt.) dopłata
- Pierś z tworzywa „FINLAND” (za szt.) dopłata
- Korpus ażurowy„JV43-A” (za szt.) dopłata
- Korpus ażurowy„BAVARIA A” (za szt.) dopłata
- Przedpłużek (szt.)
- Przedpłużek „RA” (szt.)
- Przedpłużek „SCANDINAVIA” (szt.)
- Dłuto napawane (za szt.)
- Piętka (za szt.) w standardzie występuje 1 szt. – z wyjątkiem „SCANDINAVIA”
- Krój lemieszowy – nożowy (szt.)
- Tarcza kroju uzębiona Ø 420 mm (za szt.)
- Tarcza kroju gładka Ø 525 mm (za szt.)
- Tarcza kroju uzębiona Ø 525 mm (za szt.)
- Krój talerzowy gładki Ø 420 mm wahliwy z zabezpieczeniem sprężynowym NON-STOP (za szt.)
- Regulacja kąta lemiesza (za szt.)
- Belka do narzędzia doprawiającego – mechaniczna
- Koło 10.0/75-15.3 (szer. opony 270 mm) dopłata do koła 10.0/80-12 (szer. opony 265 mm)
- Skrobak koła
- Przystawka (+) 1 korpusowa – dodatkowy 1 korpus
- Przystawka (+) 2 korpusowa – dodatkowe 2 korpusy
- Oświetlenie drogowe LED (z tyłu)
- Sworznie zaczepowe KAT. II
- Wzmocnienie resora z 5 do 7 piór (na 1 korpus)
- Wzmocnienie resora z 5 do 9 piór (na 1 korpus)
- Siłownik do transportu dla 4+ , 4+1 (standard dla 4+2, 4+2+1) (wymagana dodatkowo 1 para wyjść hydraulicznych)