AKPIL
KM 180 / VARIO
[m] | 3+ | 4+ (3+1) | 4+1 (5) | 4+1+1 (6) |
X | 36-40-44-48 (32-48 VARIO) | 36-40-44-48 (32-48 VARIO) | 36-40-44-48 (32-48 VARIO) | 36-40-44-48 (32-48 VARIO) |
[cm] | 95/105 | 95/105 | 95/105 | 95/105 |
[cm] | 82 | 82 | 82 | 82 |
[mm] | 120x120x100 | 120x120x100 | 120x120x100 | 120x120x100 |
[KM/kW] | 110/80 | 130/95 | 160/117 | 180/132 |
[kg] | 1100 | 1300 | 1500 | 1700 |
Cechy:
- korpus „JV43”,
- oś obrotnika Ø 105 mm,
- stopa podporowa,
- koło podporowe boczne 10.0/80-12 –
szer. opony 265 mm - amortyzator koła
- łamacze (nie występują w wersji pługa
z przedpłużkami) - listwy przedłużające odkładnice
- piętka (para)
- sworznie zaczepowe KAT. III
- lemiesz z dłutem
- mechaniczna regulacja pierwszej skiby
- siłownik odchylenia ramy
i do transportu z pamięcią - system regulacji i transportu
„HYDRO TRANS SETTING” - klucz wielofunkcyjny
- przewody hydrauliczne dwuoplotowe 330 bar,
- zamki hydrauliczne siłowników,
- wymagana 1 para wyjść hydraulicznych (VARIO – 2 pary),
- zabezpieczenie na kamienie – śrubowe.
- Korpus „SCANDINAVIA”
- Dodatkowa wypora odkładnicy „SCANDINAVIA”(za parę)
- Korpus „BAVARIA” (za parę)
- Korpus z tworzywa„FINLAND” pierś metalowa (za parę)
- Pierś z tworzywa „FINLAND” (za parę)
- Korpus ażurowy „JV43-A” (za parę)
- Korpus ażurowy „BAVARIA A” (za parę)
- Przedpłużek (za parę)
- Przedpłużek„RA” (za parę)
- Przedpłużek„SCANDINAVIA” (za parę)
- Dłuto napawane (za parę)
- Piętka (za parę) w standardzie występuje 1 para – z wyjątkiem „SCANDINAVIA”
- Krój lemieszowy – nożowy (za parę)
- Tarcza kroju uzębiona Ø 420 mm (za parę)
- Tarcza kroju gładka Ø 525 mm (za parę)
- Tarcza kroju uzębiona Ø 525 mm (za parę)
- Krój talerzowy gładki Ø 420 mm wahliwy (za parę)
- Krój talerzowy gładki Ø 420 mm wahliwy z zabezpieczeniem sprężynowym NON-STOP (za parę)
- Regulacja kąta lemiesza (za parę)
- Belka do narzędzia doprawiającego z chwytakiem mechanicznym
- Belka do narzędzia doprawiającego z chwytakiem hydraulicznym
(wymagana dodatkowo 1 para wyjść hydraulicznych) - Siłownik regulacji pierwszej skiby (wymagana dod. 1 para wyjść hydr.)
- Hydrauliczna regulacja głębokości koła standardowego (wymagana dod. 1 para wyjść hydr.)
- Koło podporowe boczne z obrotem tylnym 10.0/80-12 (szer. opony 265 mm) dopłata
- Koło podporowe tylne 10.0/80-12 (szer. opony 265 mm) zaznaczyć w zamówieniu
- Koło podporowo-transportowe tylne lekkie 10.0/80-12 (szer. opony 265 mm) dopłata
- Koło podporowo-transportowe tylne 10.0/75-15.3 (szer. opony 270 mm) dopłata
- Koło podporowo-transportowe boczne 10.0/75-15.3 (szer. opony 270 mm) dopłata
- Hydrauliczna reg. głębokości do koła podporowo-transportowego bocznego
(wymagana dodatkowo 1 para wyjść hydraulicznych) - Koło 10.0/75-15.3 (szer. opony 270 mm) (dopłata do koła 10.0/80-12- szer. opony 265 mm)
- Koło 340/55-16 (szer. opony 345 mm) (dopłata do koła 10.0/80-12- szer. opony 265 mm)
- Skrobaki koła podporowego
- Przystawka (+) 1 korpusowa – dodatkowy 1 korpus 95 cm
- Przystawka (+) 1 korpusowa – dodatkowy 1 korpus 95 cm VARIO
- Przystawka (+) 1 korpusowa – dodatkowy 1 korpus 105 cm
- Przystawka (+) 1 korpusowa – dodatkowy 1 korpus 105 cm VARIO
- Oświetlenie drogowe LED (z tyłu)
- Stopa podporowa na sprężynie ( z wyjątkiem wersji 3+)
- Belka zaczepowa ruchoma