AKPIL

KM 180 / VARIO

[m] 3+ 4+ (3+1) 4+1 (5) 4+1+1 (6)
X 36-40-44-48 (32-48 VARIO) 36-40-44-48 (32-48 VARIO) 36-40-44-48 (32-48 VARIO) 36-40-44-48 (32-48 VARIO)
[cm] 95/105 95/105 95/105 95/105
[cm] 82 82 82 82
[mm] 120x120x100 120x120x100 120x120x100 120x120x100
[KM/kW] 110/80 130/95 160/117 180/132
[kg] 1100 1300 1500 1700

Cechy:

  • korpus „JV43”,
  • oś obrotnika Ø 105 mm,
  • stopa podporowa,
  • koło podporowe boczne 10.0/80-12 –
    szer. opony 265 mm
  • amortyzator koła
  • łamacze (nie występują w wersji pługa
    z przedpłużkami)
  • listwy przedłużające odkładnice
  • piętka (para)
  • sworznie zaczepowe KAT. III
  • lemiesz z dłutem
  • mechaniczna regulacja pierwszej skiby
  • siłownik odchylenia ramy
    i do transportu z pamięcią
  • system regulacji i transportu
    „HYDRO TRANS SETTING”
  • klucz wielofunkcyjny
  • przewody hydrauliczne dwuoplotowe 330 bar,
  • zamki hydrauliczne siłowników,
  • wymagana 1 para wyjść hydraulicznych (VARIO – 2 pary),
  • zabezpieczenie na kamienie – śrubowe.
  • Korpus „SCANDINAVIA”
  • Dodatkowa wypora odkładnicy „SCANDINAVIA”(za parę)
  • Korpus „BAVARIA” (za parę)
  • Korpus z tworzywa„FINLAND” pierś metalowa (za parę)
  • Pierś z tworzywa „FINLAND” (za parę)
  • Korpus ażurowy „JV43-A” (za parę)
  • Korpus ażurowy „BAVARIA A” (za parę)
  • Przedpłużek (za parę)
  • Przedpłużek„RA” (za parę)
  • Przedpłużek„SCANDINAVIA” (za parę)
  • Dłuto napawane (za parę)
  • Piętka (za parę) w standardzie występuje 1 para – z wyjątkiem „SCANDINAVIA”
  • Krój lemieszowy – nożowy (za parę)
  • Tarcza kroju uzębiona Ø 420 mm (za parę)
  • Tarcza kroju gładka Ø 525 mm (za parę)
  • Tarcza kroju uzębiona Ø 525 mm (za parę)
  • Krój talerzowy gładki Ø 420 mm wahliwy (za parę)
  • Krój talerzowy gładki Ø 420 mm wahliwy z zabezpieczeniem sprężynowym NON-STOP (za parę)
  • Regulacja kąta lemiesza (za parę)
  • Belka do narzędzia doprawiającego z chwytakiem mechanicznym
  • Belka do narzędzia doprawiającego z chwytakiem hydraulicznym
    (wymagana dodatkowo 1 para wyjść hydraulicznych)
  • Siłownik regulacji pierwszej skiby (wymagana dod. 1 para wyjść hydr.)
  • Hydrauliczna regulacja głębokości koła standardowego (wymagana dod. 1 para wyjść hydr.)
  • Koło podporowe boczne z obrotem tylnym 10.0/80-12 (szer. opony 265 mm) dopłata
  • Koło podporowe tylne 10.0/80-12 (szer. opony 265 mm) zaznaczyć w zamówieniu
  • Koło podporowo-transportowe tylne lekkie 10.0/80-12 (szer. opony 265 mm) dopłata
  • Koło podporowo-transportowe tylne 10.0/75-15.3 (szer. opony 270 mm) dopłata
  • Koło podporowo-transportowe boczne 10.0/75-15.3 (szer. opony 270 mm) dopłata
  • Hydrauliczna reg. głębokości do koła podporowo-transportowego bocznego
    (wymagana dodatkowo 1 para wyjść hydraulicznych)
  • Koło 10.0/75-15.3 (szer. opony 270 mm) (dopłata do koła 10.0/80-12- szer. opony 265 mm)
  • Koło 340/55-16 (szer. opony 345 mm) (dopłata do koła 10.0/80-12- szer. opony 265 mm)
  • Skrobaki koła podporowego
  • Przystawka (+) 1 korpusowa – dodatkowy 1 korpus 95 cm
  • Przystawka (+) 1 korpusowa – dodatkowy 1 korpus 95 cm VARIO
  • Przystawka (+) 1 korpusowa – dodatkowy 1 korpus 105 cm
  • Przystawka (+) 1 korpusowa – dodatkowy 1 korpus 105 cm VARIO
  • Oświetlenie drogowe LED (z tyłu)
  • Stopa podporowa na sprężynie ( z wyjątkiem wersji 3+)
  • Belka zaczepowa ruchoma

To może Cię zainteresować