AKPIL

KM 180 HP / VARIO

[m] 3+ 4+ (3+1) 4+1, (5) 4+1+1, (6)
X 36-40-44-48 (32-48 VARIO) 36-40-44-48 (32-48 VARIO) 36-40-44-48 (32-48 VARIO) 36-40-44-48 (32-48 VARIO)
[cm] 95/105 95/105 95/105 95/105
[cm] 82 82 82 4+1, (5)
[mm] 120x120x10 120x120x10 120x120x10 120x120x10
[KM/kW] 110/80 140/103 170/125 200/147
[kg] 1200 1450 1700 1950

Cechy:

  • korpus „JV43”,
  • oś obrotnika Ø 105 mm,
  • stopa podporowa,
  • koło podporowe boczne 10.0/80-12 – szer. opony 265 mm
  • amortyzator koła
  • łamacze (nie występują w wersji pługa z przedpłużkami)
  • listwy przedłużające odkładnice
  • piętka (para)
  • sworznie zaczepowe KAT. III,
  • lemiesz z dłutem
  • mechaniczna regulacja pierwszej skiby
  • siłownik odchylenia ramy i do transportu z pamięcią
  • system regulacji i transportu „HYDRO TRANS SETTING”
  • klucz wielofunkcyjny
  • przewody hydrauliczne dwuoplotowe 330 bar,
  • zamki hydrauliczne siłowników,
  • wymagana 1 para wyjść hydraulicznych (VARIO – 2 pary),
  • zabezpieczenie na kamienie – hydrauliczne NON-STOP.
  • Korpus„SCANDINAVIA” (za parę) dopłata
  • Dodatkowa wypora odkładnicy„SCANDINAVIA” (za parę) dopłata
  • Korpus „BAVARIA” (za parę) dopłata
  • Korpus z tworzywa„FINLAND” pierś metalowa (za parę) dopłata
  • Pierś z tworzywa„FINLAND” (za parę) dopłata
  • Korpus ażurowy „JV43-A” (za parę) dopłata
  • Korpus ażurowy „BAVARIA A” (za parę) dopłata
  • Przedpłużek (za parę)
  • Przedpłużek„RA” (za parę)
  • Przedpłużek„SCANDINAVIA” (za parę)
  • Dłuto napawane (za parę) dopłata
  • Piętka (za parę) w standardzie występuje 1 para – z wyjątkiem„SCANDINAVIA”
  • Krój lemieszowy – nożowy (za parę)
  • Tarcza kroju uzębiona Ø 420 mm (za parę)
  • Krój talerzowy gładki Ø 420 mm wahliwy z zabezpieczeniem sprężynowym NON-STOP (za parę)
  • Regulacja kąta lemiesza (za parę)
  • Belka do narzędzia doprawiającego z chwytakiem mechanicznym
  • Belka do narzędzia doprawiającego z chwytakiem hydraulicznym (wymagana dodatkowo 1 para wyjść hydraulicznych)
  • Siłownik regulacji pierwszej skiby (wymagana 1 para wyjść hydraulicznych)
  • Hydrauliczna regulacja głębokości koła standardowego (wym. dod. 1 para wyjść hydr.)
  • Koło podporowe boczne z obrotem tylnym 10.0/80-12 dopłata
  • Koło podporowe tylne 10.0/80-12 (szer. opony 265 mm) zaznaczyć w zamówieniu
  • Koło podporowo-transportowe tylne lekkie 10.0/80-12 dopłata
  • Koło podporowo-transportowe tylne 10.0/75-15.3 dopłata
  • Koło podporowo-transportowe boczne 10.0/75-15.3 (szer. opony 270 mm) dopłata
  • Hydraulika reg. głębokości do koła podporowo-transportowego bocznego (wymagana dodatkowo 1 para wyjść hydraulicznych)
  • Koło 10.0/75-15.3 (szer. opony 270 mm) dopłata do koła 10.0/80-12
  • Koło 340/55-16 (szer. opony 345 mm) dopłata do koła 10.0/80-12
  • Skrobaki koła podporowego
  • Przystawka (+) 1 korpusowa – dodatkowy 1 korpus 95 cm
  • Przystawka (+) 1 korpusowa – dodatkowy 1 korpus 95 cm VARIO
  • Przystawka (+) 1 korpusowa – dodatkowy 1 korpus 105 cm
  • Przystawka (+) 1 korpusowa – dodatkowy 1 korpus 105 cm VARIO
  • Sworznie zaczepowe KAT. III
  • Oświetlenie drogowe LED (z tyłu)
  • Stopa podporowa na sprężynie ( z wyjątkiem wersji 3+)
  • Belka zaczepowa ruchoma

To może Cię zainteresować