AKPIL

GEPARD XL

[m] 4 4.5 5 5.5 6
[mm] 455/510/560 455/510/560 455/510/560 455/510/560 455/510/560
x 32 36 40 44 48
 [cm] 100 100 100 100 100
[KM/kW] 150/110 160/117 170/125 180/132 190/139
2500-4500 2700-4850 2900-5150 3150-5650 3350-6000
3700-5700 3900-6050 4100-6350 4350-6850 4550-7200

Cechy:

  • talerz Ø 560x4mm typ I,
    (wysokiej jakości talerze – produkcja AKPIL),
  • odstęp między rzędami talerzy 100cm,
  • podziałka poprzeczna talerzy 25 cm,
  • mechaniczna regulacja kąta natarcia talerzy PATENT A
  • mechaniczna regulacja wałów talerzowych względem siebie B
  • gumowe zabezpieczenie każdego talerza 35x160mm,
  • łożyskowanie bezobsługowe z uszczelnieniem kasetowym,
  • mechaniczna regulacja głębokości na wale C
  • mechaniczna pamięć głębokości roboczej,
  • hydraulicznie składany do transportu,
  • hydrauliczna i mechaniczna blokada wałów w transporcie D
  • usztywnienie poprzeczne nośnic (5,5m) i (6,0m)
  • sworznie zaczepowe KAT.III
  • szerokość transportowa 2,5 m,
  • przewody hydrauliczne dwuoplotowe 330 bar,
  • zamki hydrauliczne wszystkich siłowników
    (standardowych i opcjonalnych),
  • łożyskowanie baryłkowe w obudowie przeciwpyłowej do wałów
    doprawiających (4 szt.) E

Dodatkowo w WERSJI CIĄGNIONEJ:

  • oświetlenie LED – z tyłu (wersje ciągnione) F
  • hydraulicznie podnoszone koła transportowe 340/55-16
    szerokość opony 34cm (podwozie z tyłu),
  • hydraulicznie podnoszone koła transportowe 400/60-15,5
    szerokość opony 40cm (podwozie w środku)
  • belka zaczepowa KAT. III G
  • hydrauliczna regulacja wałów doprawiających – podwozie
    w środku
  • wymagane 1 para wyjść hydraulicznych
    (wersja zawieszana),
  • wymagane 2 pary wyjść hydraulicznych
    (wersja ciągniona – podwozie z tyłu),
  • wymagane 3 pary wyjść hydraulicznych
    (wersja ciągniona – podwozie w środku),
  • Talerze 510mm x 4mm (za szt.) typ I
  • Talerze 560mm x 5mm (za szt.) typ I
  • Talerze 560mm x 6mm (za szt.) typ I
  • Talerze 510mm x 4mm (za szt.) typ II
  • Talerze 560mm x 4mm (za szt.) typ II
  • Talerze 560mm x 5mm (za szt.) typ II
  • Talerze 560mm x 6mm (za szt.) typ II
  • Talerze 510mm x 4mm (za szt.) typ III
  • Talerze 560mm x 4mm (za szt.) typ III
  • Talerze 560mm x 5mm (za szt.) typ III
  • Talerze 560mm x 6mm (za szt.) typ III
  • Płozy z ramką do wału sprężynowego (cena za 1m)
  • Nakładka płozy wału sprężynowego
    (za szt.) 4.0m-20szt ; 4.5m-22szt ; 5.0m-26szt ; 5.5m-28szt ; 6.0m-30szt
  • Płozo-skrobaki wału daszkowego (cena za 1m)
  • Skrobak wzmocniony na zakiemienione gleby wału segmentowego (cena za 1m)
  • Skrobaki wału gumowego (cena za 1m)
  • Podwozie z dyszlem z tyłu (wymagana dodatkowo 1 para wyjść hydraulicznych)
  • Podwozie z dyszlem w środku + hydrauliczna regulacja wałów doprawiających
    ( wymagane dodatkowe 2 pary wyjść hydraulicznych)
  • Hamulce pneumatyczne albo hydrauliczne ( wersja z podwoziem)
  • Ekran zgrzebeł sprężystych pomiędzy wałem talerzowym a wałem doprawiającym
  • Ekran zgrzebeł sprężystych za wałem doprawiającym (wersja zawieszana)
  • Deflektory boczne płytowe regulowane z gumowym zabezp. reg. mech (2 szt.)
  • Deflektory boczne talerzowe z gumowym zabezp. reg. mech. (2szt)
  • Dyszel regulowany śrubą rzymską
  • Dyszel regulowany hydraulicznie
    (wymagana dodatkowo 1 para wyjść hydraulicznych)
  • Pilot elektryczny do sterowania hydrauliką z kabiny ciągnika (elektrozawory)
    zmniejszający wymagane wyjścia hydrauliczne do 1 pary
  • Oświetlenie LED (z tyłu) – wersja zawieszana
  • Oświetlenie LED (z przodu) – wersja ciągniona
  • Tablica ostrzegawcza (4 szt.)
  • Siewnik poplonów„POPLON” z uchwytem
  • Kliny z uchwytami pod koła
  • Zaczep kulowy K80 (80mm) (do zaczepu Hitch) – dostępny tylko z opcja nr.
  • Zaczep oczkowy (do zaczepu Hitch) ø40 albo ø50 albo ø55
  • Wały dzielone przystosowane do zawracania (rys. strona 73)
    ( wał c-ring tandem cena x2)
  • Stopa podporowa (garażowanie maszyny złożonej) (wersja zawieszana)
  • Dzielnik oleju
    (równomierne składanie i rozkładanie prawej i lewej strony wałów talerzowych)
  • Dzielnik oleju (równomierne składanie i rozkładanie prawej i lewej strony wałów
    doprawiajacych)
  • Hydrauliczna regulacja wałów doprawiających (wersja zawieszana i wersja
    z podwoziem z tyłu), (wymagana dodatkowo 1 para wyjść hydr.)
  • Obciążniki 200kg
  • Obciążniki 400kg

To może Cię zainteresować